
Klant sinds 2019
It’s all about
the brain

It’s all about
the brain
Keuzestress, wie kent het niet? Hein Heijen van Academie voor Gedragskennis leert je onder andere hoe en op welke manieren het brein jouw keuzes stuurt en beïnvloed. Deze neuromarketing hebben we dan ook ingezet bij het restylen van de huisstijl. Naast de syllabus zijn ook de eerste twee boeken door Brand Junkies vormgegeven.
Keuzestress, wie kent het niet? Hein Heijen van Academie voor Gedragskennis leert je onder andere hoe en op welke manieren het brein jouw keuzes stuurt en beïnvloed. Deze neuromarketing hebben we dan ook ingezet bij het restylen van de huisstijl. Naast de syllabus zijn ook de eerste twee boeken door Brand Junkies vormgegeven.


- Brand Identity
- Positionering
- Website
- Lesmateriaal
- Syllabus
- Boeken
- Social Media



- Brand Identity
- Positionering
- Website
- Lesmateriaal
- Syllabus
- Boeken
- Social Media