Ik leef mijn leven met
een kompas, niet met een horloge
Ik leef mijn leven met
een kompas, niet met een horloge
5 landen.
Veel onderscheidingen.
Honderden tevreden klanten.
Eén manier van werken: vol overgave.
Ik ben trots op het creëren van unieke marketing- en communicatiemiddelen die een verschil maken voor de klant, hun merk en hun bedrijfsdoelstellingen.
Business-to-consumer of business-to-business; het komt allemaal neer op één simpel feit: mensen kopen van mensen en merken die ze leuk vinden.
Ik geloof in de kracht van ideeën en de toepassing van gezond verstand.
Ik heb producten gemaakt, merken gelanceerd, marketing- en communicatiestrategieën ontwikkeld en vrijwel elke mogelijke creatieve oplossing geproduceerd die een volledig geïntegreerd idee ondersteunt met bewezen bedrijfsopbouwende resultaten.
Ik heb mensen in Singapore aangemoedigd om gezond te eten en Nederlanders overtuigd om (meer) bier te drinken. Ik heb Chinese burgers geholpen het Europese vakmanschap te waarderen en heb aan de goede mensen van Hong Kong uitgelegd dat vervroegd met pensioen gaan mogelijk is met een goede financiële planning – advies dat ik ook graag zelf had opgevolgd.
Ik heb over de hele wereld prijzen gewonnen voor zowel effectiviteit als creativiteit, en ik word erkend als een van de scherpste creatieve geesten van mijn generatie. Dat is niet alleen erg leuk, maar daar ben ik ook – op een bescheiden manier – erg trots op.
Ik ben een trotse vader en een enthousiaste fietser en ben er trots op dat ik fit en gezond ben. Dat geeft mij namelijk de energie om door te gaan – wat er ook gebeurt. Dat maakt mij een Brand Junkie.