Ik heb de kassa  

ingeruild voor een auto  

Eef Luchies

Account Director

Kostenefficiënt.
Maximale impact.
Verhoog omzet.
Bouw loyaliteit op.

Ik hou van de sfeer van een stad. Van de dynamiek van een druk stadscentrum, van het zien hoe consumenten omgaan met merken, aankoopbeslissingen nemen en opgaan in een goed doordachte winkelervaring.

In mijn leven heb ik mij door vrijwel elke functie in retail gewerkt die je maar kunt bedenken. Van het werken achter de kassa tot het verantwoordelijk zijn voor de verkoop op de winkelvloer. Dat komt nu goed van pas, want daardoor weet ik hoe klanten denken, voelen en uiteindelijk een aankoopbeslissing nemen.

Kort nadat ik mijn carrière als marketeer begon, besefte ik dat het bedenken van een uniek creatief idee weliswaar belangrijk is, maar dat het tot leven brengen ervan de sleutel is om het ware potentieel ervan te realiseren.

Toen heb ik ervoor gekozen om mijn vaardigheden uit te breiden en ben ik de opleiding tot engineering technicus gaan volgen. Juist om ervoor te zorgen dat ideeën tot leven gebracht kunnen worden. Want een idee dat nooit tot leven komt, kan immers nooit als een succes worden aangemerkt.

Ik ben vader van drie jonge jongens en ik wil werken met merken die de toekomst van de planeet serieus nemen. We weten allemaal dat de wereld momenteel een puinhoop is, maar met intelligente en slimme oplossingen kunnen we beginnen met repareren en herbouwen. Zo kunnen we een veilige, gezonde en sterke planeet overdragen aan de volgende generatie.

Ik ben trots op mijn werk, altijd op zoek naar de nieuwste innovaties op het gebied van retail, trends spotten en mixen met collega-merkprofessionals die dezelfde drive en motivatie delen om dingen gewoon beter te maken. Dat maakt mij een Brand Junkie.